wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » FAQ- najczęściej zadawane pytania
Kontakt
  • NIP: 677-004-24-57
  • E-mail:biuro@abramoda.pl
  • Telefon608-858-843
  • Godziny działania sklepuponiedziałek-piątek 8.00 - 16.00
Sklep stacjonarny
Abra Plus
ul. Krzywda 1 kiosk 60 (Hala I)
30-710 Kraków

Godziny otwarcia:
wtorek- piątek 6-19
sobota-niedziela 6-16
 

FAQ- najczęściej zadawane pytania

FAQ- najczęściej zadawane pytania

 

1. REJESTRACJA
 

Co mam zrobić gdy zapomniałem/am hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy wpisać swój adres e-mail pod "Odzyskiwanie hasła", który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
 

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.
 

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć tutaj. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. 
 

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem/am w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „moje dane” i zaktualizować. Ewentualne zmiany można zgłosić do nas na adres biuro@abramoda.pl.
 

2. ZAMÓWIENIA
 

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana w tym celu kontaktujemy się mailowo na adres biuro@abramoda.pl.
 

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego abramoda.pl  nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.
Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres biuro@abramoda.pl. maila z informacją 
o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
 

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 350zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.
 

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
 

3. WYSYŁKA I DOSTAWA
 

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa firmy?
Istnieje możliwość odbioru towaru pod adresem: ul. Krzywda 1 kiosk 60 (Hala 1) 30-710 Kraków w godzinach  od wtorku-piątku od 6-19, w soboty i niedziele od 6-16.
 

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana zwykłym przelewem, przelewy24 lub płatność gotówką w sklepie ul. Krzywda 1 kiosk 60 (Hala 1) 30-710 Kraków

Numer Rachunku: mBank 74 1140 2004 0000 3802 7726 9356

Jeśli dokonujecie Państwo płatności przelewem tradycyjnym, w tytule przelewu koniecznie należy podać numer zamówienia, który podany jest w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji
Zwykły przelew: przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
 

Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
Płatności on-line można dokonać w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu zamówienia.
Po upływie 2 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.
 

4. WYMIANY I ZWROTY
 

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez sklep abramoda.pl
 

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
Jeśli była wykonana płatność bezpośrednio na rachunek bankowy, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew lub prosimy o podanie rachunku bankowego w formularzu odstąpienia od umowy zawartej na odległość którą znajdziecie Państwo na naszej podstronie(kliknij tutaj)
 

Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
Niestety nie ma możliwości typowej wymiany.
Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie na inny rozmiar lub kolor składając nowe zamówienie.
Zwrotu rzeczy można dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając wypełniony formularz zwrotu wraz z rachunkiem.
Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu w przypadku płatności za pobraniem, lub na konto, z którego dokonywana była płatność on-line.
 

Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu Klient powinien wysłać  Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (wzór znajdziecie Państwo na podstronie (kliknij tutaj)). Na adres biuro@abramoda.pl.

Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z rachunkiem oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres Sprzedawcy: Abra Moda ul. Lajkonika 10 30-216 Kraków niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o Odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz/rzeczy przed upływem terminu 14 dni. 

W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności tylko i wyłącznie w przypadku gdy towar jest wadliwy, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Sklep internetowy nie zwraca środków związanych z odesłaniem i odstąpieniem od umowy w przypadku towaru niewadliwego.

Wzór formularza zwrotu znajdziecie Państwo w zakładce Reklamacja/Zwrot/Wymiana (kliknij tutaj).


5. REKLAMACJE
 

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu  na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej, od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy AbraModa ul. Lajkonika 10, 30-216 Kraków. Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie rachunku. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres biuro@abramoda.pl. Klient zalogowany ma możliwość złożenia formularza zwrotu elektronicznie poprzez formularz dostępny na jego koncie klienta. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną  na adres biuro@abramoda.pl, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni  licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. 
 

6. PRODUKTY
 

W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar noszonych przeze mnie ubrań?
Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej w opisie produktu lub napisać do nas biuro@abramoda.pl.
 

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?
Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich wersji kolorystycznych z danego modelu. Dostępne kolory i rozmiary można wybierać tylko z tych przedstawionych na stronie produktu.
 

7. PROMOCJE, NOWOŚCI, RABATY
 

Co należy zrobić aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach?
Należy zapisać się do naszego newslettera za pośrednictwem strony internetowej i polubić nas na facebook’u.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl